flaga Ukrainy
  • Kontrast strony
Efektem projektu "Cyberświadomi=Cyberbezpieczni" będzie gra terenowa- quest po Zamku Książęcym w Oleśnicy opracowana przez naszą młodzież!
Aby dowiedzieć się jak zacząć, zaprosiliśmy profesjonalistów w swoim fachu, którzy na koncie mają za sobą ponad 900 opracowanych questów po całej Polsce.
Bardzo dziękujemy panu Krzysztofowi za pomoc i podzielenie się z nami tajnikami tworzenia questów- to była bardzo cenna lekcja!

Efekty naszej wspólnej pracy już wkrótce ...

Dzisiaj w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy odbyły się warsztaty metodyczne dla młodzieży z metodyki tworzenia Questy - Wyprawy Odkrywców - edukacyjnych gier terenowych.
Uczniowie I i III klasy aktywnie włączyli się w opracowanie trasy gry oraz wymyślanie zagadek do questu. Jeszcze w tym roku planowane jest testowanie trasy oraz uruchomienie questu dla odwiedzających Zamek Książęcy w Oleśnicy.
To już będzie trzecia gra terenowa w formie questu na terenie Oleśnicy i 125. na Dolnym Śląsku, która dołączy do największej w Polsce bazy gier terenowych na portalu www.QUESTY.org.pl
 

Warsztaty poprowadził Krzysztof Szustka z Fundacja Calamita, krajowy koordynator Programu Questy - Wyprawy Odkrywców, a spotkanie odbyło się w ramach projektu „Cyberświadomi = Cyberbezpieczni" w ramach programu Europejski Korpus Solidarności.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.