flaga Ukrainy
  • Kontrast strony

Uczniowie klasy II z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Krośnie w dniu 27 listopada wzięli udział w zajęciach wspomagających zdalną naukę matematyki. Ich celem było przezwyciężenie skutków niepowodzeń szkolnych u tych uczestników, którzy nie radzą sobie przedmiotem.

Zajęcia grupowe i indywidualne pozwoliły na opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań, wyrównywania braków w wiadomościach. Pomocą dydaktyczno-wyrównawczą służył nie tylko wychowawca, ale sami uczniowie, którzy nie pozostają obojętni na udzielenie wsparcia koleżankom i kolegom osiągającym słabsze wyniki w nauce.

Zajęcia odbywały się na zasadach obowiązujących podczas pandemii COVID-19 i przy bezwzględnym ich przestrzeganiu.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.